Palavras novas e velhas

sábado, 16 de maio de 2009

Antonzinho, o dia 13, 23

Eu som umha antiga criança cativa
apanhando as varas dos foguetes das festas
e som o preto, o homossexual, o judeu.
Eu e os árabes compreendemos a Caim
porque nunca ninguém nos compreendeu a nós.

Eu som um ponto no absurdo vital,
o silêncio dumha esquecida música.
Eu som intençons e desejos
poucas vezes realidade.

Eu nom tenho casa, moro na utopia
porque o meu reino nom é deste mundo.
Eu som muitos por nom ser ninguém
no baile de disfarces dos poderosos.

Eu nom som um excluído. Excluo-me e.
Eu nom som um bom amante porque sempre fum um esmoleiro.
Eu nom aprendim nada da escola por isso nom me sinto espanhol,
porque com a cultura nasce-se, mas com a sabedoria nom.

Eu nom som mulher porque tampouco sei ser home.
Eu nom escrevo pensando, penso escrevendo.
Eu nunca vim a Galiza, simplesmente sinto-a.
Eu nunca a vim a deus nas igrejas porque está nas pessoas.

Eu só tenho dum dogma de fé: a ignoráncia fai-nos felizes.
Eu só tenho umha companheira na minha soidade: a própria sombra.


E se Eu me lera, eu compreenderia-me.

5 comentários:

Anónimo disse...

Nom te comprendes só a ti mesmo se te leras, também te compreendemos algúns máis.

Avante com o coraçom e os sonhos!

Rosalía Fernández Rial disse...

Hoxe ese EU decidiu facerse PLURAL.
Hoxe converteuse en NÓS.

Unha aperta!, desde a máis DIGNA e GALEGA das Compostelas

AFP disse...

Dijo-lhe Jesus aos apóstolos:
"...¡Coidado! Nom se deijem enganar. Muitos virám e farám-se passar por mín, dizendo a gente: "Eu som o Mesías", ou "Ja chegou a hora". Pero nom lhes fagam casso. Vostedes ouviram que há guerras e revoluçoes nalguno países, pero nom se assustem. Essas coussas passarám, pero aínda nom será a fim do mundo. Os países pelearám uns contra outros, haberá grandes terremotos en muitos lugares. Noutras partes, a gente nom terá nada para comer, e muitos sofrirám de enfermidades terriveis. No ceo aparecerám coussas muito extranhas que os farám temblar de medo..."

"...Antes de que passe tudo esto, haberá gente que vos perseguirá e vos tomará presos. Entregará-vos ás autoridades da sinagoga e meterá-vos no cárcere. Por ser meus discípulos, levarán-vos ante os gobernadores e os reis para que vos castiguen..."

Jesus de Nazaret


Tirado de: http://leirasverdes.blogspot.com/

A Conxurada disse...

Admírote moito por seres capaz de expresarte así na poesía...a min resúltame imposíbel.... Meus admirados parabéns.

Anónimo disse...

Interesante.
En contestación ao teu comentario, dicirche que é unha reproducción dunha anécdota que sucede nunha cidade en castela, na que vivo. Por iso o do castelán.
Un saúdo